Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та Effie Awards Europe оголосили фіналістів 2025 року. 14 українських проєктів потрапили до шорт листів.
Цей рік став найуспішнішим в історії конкурсу Effie Europe – кількість заявок перевищила всі попередні показники, відображаючи сучасні пріоритети індустрії. Особливо помітним став рекорд у категорії Positive Change, що демонструє постійне прагнення маркетологів до створення цілеспрямованого та сталого впливу.
“Effie Awards Europe – це не просто нагороди, що відзначають найкращі досягнення європейського маркетингу та реклами. Керування програмою Effie – це наше довгострокове зобов’язання підтримувати культуру ефективності та креативності,”-- зазначила Charley Stoney, CEO, EACA. – Протягом року, демонструючи переможні кейси, ми показуємо реальний вплив ефективних кампаній – доказ того, що креативна комунікація є рушієм зростання бізнесу та економіки Європи”.
Серед 102 фіналістів 35 проєктів потрапили до шортлиста в категоріях Multi-market, 19 – у категорії Positive Change Effies, 48 – у категоріях Best of Europe.
Фіналісти представляють агентства з Бельгії, Боснії та Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Угорщини, Ірландії, Ізраїлю, Італії, Латвії, Нідерландів, Польщі, Румунії, Сінгапуру, Словаччини, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Туреччини, України та Великої Британії.
З українських робіт до фіналу потрапили:
Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
The Other War Heroes - McCann Kyiv та Zenith для Nestle / Pet food
Best of Europe: Media Strategy & Idea
HOUSE-BOXES - BetterSvit, Media First Ukraine для Нова Пошта та БФ "Повернись живим"
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
Best of Europe: Positive Change - Brand
HOUSE-BOXES - BetterSvit, Media First Ukraine для Нова Пошта та БФ "Повернись живим"
Multi-market: Consumer Goods & Telecom
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
Multi-Market: Small Budget
Nearest Bomb Shelter - Bickerstaff.734 для Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Real Not Perfect - Intellias та Beans Agency
Multi-market: Social Media
WHEN LIFE GIVES YOU FASHION ADVICE, TURN IT INTO SAVED LIVES - HyperNormal для UNITED24
Positive Change: Social Good - Brands
Minefield Honey: Harvesting Hope - Saatchi&Saatchi Ukraine для KERNEL/ Minefield Honey
DONATION CHALLENGE - Rockets. Growth R&D та MANIFEST Production для BOLT UKRAINE
The Other War Heroes - McCann Kyiv та Zenith Ukraine для Nestlé Ukraine / Pet food
Concocting Chemistry: How Henkel Makes Ukrainian Kids Fall in Love with Science - BetterSvit, Media First Ukraine та MI Health для Henkel Ukraine
Positive Change: Social Good - Non-Profit
Unbannable Banner - Gres Todorchuk, ISD Group для БФ “Трибуна Героїв”
До складу журі увійшли майже 250 експертів індустрії з 25 європейських країн. Цьогорічне суддівство очолили Barbara Sala, Global Sr Director Media Strategy at Coca-Cola, та Sven Huberts, President of Global Experience & Innovation at Dentsu.
Переможців – володарів Grand, Gold, Silver та Bronze Effie – буде оголошено 10 грудня у Брюсселі під час урочистої Effie Awards Gala.
Вболіваємо за українських учасників та зичимо перемоги нашим роботам!