Effie Awards Europe оголосила фіналістів 2025 року

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та Effie Awards Europe оголосили фіналістів 2025 року. 14 українських проєктів потрапили до шорт листів.
 
Цей рік став найуспішнішим в історії конкурсу Effie Europe – кількість заявок перевищила всі попередні показники, відображаючи сучасні пріоритети індустрії. Особливо помітним став рекорд у категорії Positive Change, що демонструє постійне прагнення маркетологів до створення цілеспрямованого та сталого впливу.
 
“Effie Awards Europe –  це не просто нагороди, що відзначають найкращі досягнення європейського маркетингу та реклами. Керування програмою Effie – це наше довгострокове зобов’язання підтримувати культуру ефективності та креативності,”-- зазначила Charley Stoney, CEO, EACA. – Протягом року, демонструючи переможні кейси, ми показуємо реальний вплив ефективних кампаній – доказ того, що креативна комунікація є рушієм зростання бізнесу та економіки Європи”.
 
Серед 102 фіналістів 35 проєктів потрапили до шортлиста в категоріях Multi-market, 19 – у категорії Positive Change Effies, 48 – у категоріях Best of Europe.
 
Фіналісти представляють агентства з Бельгії, Боснії та Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Угорщини, Ірландії, Ізраїлю, Італії, Латвії, Нідерландів, Польщі, Румунії, Сінгапуру, Словаччини, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Туреччини, України та Великої Британії.
 
З українських робіт до фіналу потрапили:
 
Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot
 
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
The Other War Heroes - McCann Kyiv та Zenith для Nestle / Pet food
Best of Europe: Media Strategy & Idea
 
HOUSE-BOXES - BetterSvit, Media First Ukraine для Нова Пошта та БФ "Повернись живим"
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
Best of Europe: Positive Change - Brand
 
HOUSE-BOXES - BetterSvit, Media First Ukraine для Нова Пошта та  БФ "Повернись живим"
Multi-market: Consumer Goods & Telecom
 
DTEK x USYK. Fight for Light - Banda agency для ДТЕК
Multi-Market: Small Budget 
 
Nearest Bomb Shelter - Bickerstaff.734 для Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале 
Real Not Perfect - Intellias та Beans Agency 
Multi-market: Social Media 
 
WHEN LIFE GIVES YOU FASHION ADVICE, TURN IT INTO SAVED LIVES - HyperNormal для UNITED24
Positive Change: Social Good - Brands
 
Minefield Honey: Harvesting Hope -  Saatchi&Saatchi Ukraine для KERNEL/ Minefield Honey
DONATION CHALLENGE - Rockets. Growth R&D та MANIFEST Production для BOLT UKRAINE
The Other War Heroes - McCann Kyiv та Zenith Ukraine для Nestlé Ukraine / Pet food
Concocting Chemistry: How Henkel Makes Ukrainian Kids Fall in Love with Science - BetterSvit, Media First Ukraine та MI Health для Henkel Ukraine 
Positive Change: Social Good - Non-Profit
 
Unbannable Banner - Gres Todorchuk, ISD Group для БФ “Трибуна Героїв”
Повний фіналістів дивиться за посиланням.
 
До складу журі увійшли майже 250 експертів індустрії з 25 європейських країн. Цьогорічне суддівство очолили Barbara Sala, Global Sr Director Media Strategy at Coca-Cola, та Sven Huberts, President of Global Experience & Innovation at Dentsu.
 
Переможців – володарів Grand, Gold, Silver та Bronze Effie – буде оголошено 10 грудня у Брюсселі під час урочистої Effie Awards Gala.
 
Вболіваємо за українських учасників та зичимо перемоги нашим роботам!