Топ-5 Q&A від Effie Awards Ukraine 2020

Напередодні першого дедлайну оргкомітет премії Effie Awards Ukraine 2020 відповідає на топ-5 найпопулярніших питань від учасників програми.
 
Як показує практика міжнародних програм Effie та української, шанс на перемогу в конкурсі багато в чому залежить від уміння правильно та детально представити свою комунікаційну кампанію, її виклики, цілі та досягнуті результати. Тому оргкомітет вирішив дати відповіді на найпопулярніші питання, що стосуються подачі заявок на конкурс.
 
1. Хто може подати заявку?
 
Брати участь в програмі або подавати заявки може, як агентство, так і рекламодавець. Клієнти, які самостійно працювали над комунікаційною кампанією без участі агентства, також запрошуються позмагатись за найефективнішу нагороду України.
 
Обов’язково зверніть увагу на період реалізації кампанії – деталі вказані на сайті
 
2. Як обрати правильну категорію? Чим відрізняються основні категорії від спеціальних?
 

Учасник на власний розсуд обирає категорію, де його кампанія є максимально релевантною.
 
В основних категоріях представлені групи товарів і послуг, де змагання відбувається між заявками з однієї галузі/індустрії чи товарної категорії.
 
Спеціальні номінації сформовані за принципом спільності стратегічного виклику, маркетингових цілей або підходів до їх реалізації. В даному випадку залучаються заявки з різних галузей/індустрій чи товарних категорій.
 
Один і той самий проєкт можна представити на розгляд журі, як в рамках основної (продуктової/сервісної категорії), так і подати його до спеціальних категорій. Таким чином один і той же проєкт може буди представлений в різних категоріях, що збільшить ваші шанси на перемогу.
 
Максимум можна обрати 4 категорії для подачі однієї рекламної кампанії.
 
3. Чи необхідно заповнювати заявку для кожної окремої категорії і що з бланками – їх декілька в цьому році?
 
Для кожної категорії повинна бути заповнена окрема заявка, а також додатки та оформлені креативні матеріали. Виходячи з опису категорії в кожній заявці потрібно сформулювати стратегічні цілі, показати, чому було обрано саме ці канали комунікації і як креативна ідея дозволила вирішити задачу.
 
В цьому році є три різні текстові форми заявок, тому відповідно до обраної категорії скачайте бланк текстової форми заявки на сайті програми.
 
4. Що можна включати в заявку, а що категорично заборонено робити?
 
Уважно ознайомтеся з усією текстовою формою заявки та її розділами. Дайте чітку та деталізовану відповідь на кожне питання в кожному розділі та:
  • пам‘ятайте про ліміт кількості слів в текстовій формі заявки
  • не видаляйте та не редагуйте питання, інструкції, таблиці тощо
  • застосовуйте графіки, таблиці та діаграми
  • вказуйте джерела даних
 
Не включайте в текстову форму заявки:
  • назви агентств та їх логотипів
  • зображення/скріншоти  
  • зовнішні посилання 
 
З детальними вимогами оформлення ви можете ознайомитись за посиланням.
 
5. Як краще оформити креативні матеріали? Де можна переглянути креатив переможців минулих років?
 
Креативний матеріал не має бути відео версією змісту письмової заявки, а має показати конкретні приклади креативної реалізації.
 
На офіційному сайті Effie Worldwide є величезна база кейсів Case Database, де знаходяться більше 10 тисячі кейсів з 55 програм Effie з усього світу. Після реєстрації на сайті у відкритому доступі знаходяться відеокейси, зображення та коротка інформація про роботу. А у випадку платної підписки можна ознайомитись з текстовими формами заявок.  
 
З будь-яких питань щодо конкурсної програми звертайтесь до оргкомітету: festival@vrk.org.ua, Катерина; project@vrk.org.ua, Ольга.
 
Не зволікай! І скористайся можливістю отримати свій «Оскар» в маркетингу!
 
effie.org.ua