Ukrainian Creative Stories UCS 2022: коли підтримка стає важливішою за перемогу

Агентство MullenLowe Adventa стала креативним партнером проєкту Ukrainian Creative Stories 2022 та розробила комунікаційну концепцію, що підкреслює, як сьогодні змінюються звичні уявлення про рекламні фестивалі та конкуренцію.

Концепція APPLY=SUPPORT, що була розроблена креативним агентством MullenLowe Adventa, наочно демонструє головну ідею проєкту UCS 2022, те, що на думку організаторів, потрібно зараз рекламній індустрії України, що сьогодні є найважливішим.

“Якщо в мирні часи суть креативних фестивалів була саме у змаганні за першість, за звання того, хто «най най най», то сьогодні, коли йде війна, правила змінюються: суттю стає підтримка, а не конкуренція, – говорить Юлія Корняга, Senior Copywriter, MullenLowe Adventa – Подача роботи на фестиваль перетворилася сьогодні з «я хочу перемогти» на «я хочу допомогти»”.

Творча команда MullenLowe Adventa веде свою боротьбу на інформаційному фронті, генерує ідеї та втілює їх у комунікаційних матеріалах, які зараз потрібні країні. Тому команда продовжила роботу над проєктом UCS 2022, що був перетворений з традиційної рекламної події на проєкт міжнародної підтримки української рекламної індустрії.
“Коли наша агенція стала креативним партнером Ukrainian Creative Stories минулого року, інсайти та ідеї були зовсім іншими. Але війна внесла свої правки. – говорить Світлана Цвєлєньєва, Creative Director, MullenLowe Adventa – Ми раді, що фестиваль продовжує роботу і плануємо брати участь. Life goes on!”.

Організаторами проєкту UCS 2022 виступають найбільші громадські асоціації рекламної індустрії України та Польщі – Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Асоціація маркетингових комунікацій SAR.

“Для нас надзвичайно важливо, що наші партнери підтримали нас у важкі часи для всієї країни, – говорить генеральний директор ВРК Максим Лазебник. – Для проєкту UCS 2022 команда MullenLowe Adventa цього року розробила аж дві комунікаційні концепції, ту, що мала бути реалізована до початку вторгнення в Україну, та нову, що відповідає трансформованому формату UCS. Ми, як організатори, вдячні за професійність та креативність наших партнерів”.

Нагадаємо, проєкт UCS 2022 представлено скороченою конкурсною програмою, а саме блоком Positive Change в рамках 23-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Блок Positive Change, де нагороджують проекти за креативність суспільно-значущих комунікацій, буде складатися з традиційних категорій, а також спеціальної категорії #StandWithUkraine.

Участь для українських робіт є безкоштовною. Для міжнародних учасників – платною. З оплати конкурсних робіт міжнародними учасниками буде сформовано фонд підтримки української рекламної індустрії. Також до цього фонду можуть надходити кошти від рекламних асоціацій, медіа, фестивалів та інше, які таким чином можуть висловити солідарність із українськими колегами.

Основні дати проєкту:
Дедлайн реєстрації робіт – 20 травня 2022
Онлайн суддівство – 1-10 червня 2022
Оголошення переможців – 14-15 червня 2022

Прийом робіт триває на https://creative-stories.com.ua/


sostav.ua