Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

Представники компаній Нова Пошта, OMD Optimum Media, Bolt та Укрзалізниця зіграли камео у промо-ролику «Скільки Effie на твоєму рахунку?».

Серед них – цьогорічні члени журі премії Effie:
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта);
  • Оксана Журовіч, головна виконавча директорка OMD Optimum Media;
  • Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер CEE, Asia, Bolt;
  • Олександр Шевченко, керівник з пасажирських комунікацій, маркетингу та клієнтського досвіду Укрзалізниці.
За креативну концепцію Effie Awards і сценарій традиційно відповідала комунікаційна група BetterSvit, яка вже 10 років підтримує премію в Україні. За виробництво ролику – продакшн-студія New Black production.
 
«У кожній індустрії є своя валюта. У музиці – це Греммі, у футболі – Золоті м'ячі, у кіно – Оскари, а в маркетингу – це Effie. Ми вирішили нагадати всім фахівцям, що Effie – це нагорода, яку можна накопичувати на професійному рахунку, підвищуючи свій статус. Розробили дизайн-концепцію, в якій Effie буквально стає карткою для маркетингових розрахунків, запросили лідерів індустрії для участі в промо-ролику, де вони зіграли самих себе, і об'єднали це новим слоганом: «Час поповнити баланс», – розповідає Світлана Степаненко, керуюча партнерка BetterSvit Holding.
 
Фінальний етап реєстрації на конкурс Effie Awards Ukraine 2024 триває до 1 жовтня.
 
А скільки Effie на вашому рахунку?
Реєструйте роботи на сайті effie.org.ua!