Алло запускає новий креатив до свого Дня народження

«Загадай собі бажання! Відкрий Алло – закрий питання» – цього року свій День народження Алло святкує новим драйвовим креативом, який розповідає про широкий асортимент товарів маркетплейсу, де можна придбати все і навіть більше: від ноутбука та смартфона до Інновау-товарів та електромобілів. Відео вже опубліковано на каналі Алло.
 
Концепцію та анімований відеоролик розробили партнери Алло – студія рекламного продакшну та анімації «and action». Музику з повторенням закінчень назв товарів та образ головної героїні команда створювала з використанням інструментів ШІ. Водночас в студії підкреслюють: рушійною силою креативу залишаються люди, а ШІ був лише помічником. Креативний директор студії поділився, що саме його 4-річний син Теодор надихнув команду зробити аудіо з повторенням закінчень слів. Під час своєї першої подорожі він був настільки здивований всім, що бачив, тож постійно повторював: «Подивися-ися-ися». Загалом для створення відео знадобилося понад 200 генерацій зображень емоцій героїні, а також 10 варіантів музичної теми в різних стилях.
 
Новим креативом маркетплейс Алло нагадує своїм клієнтам – тут можна купити майже все швидко, вигідно та зручно. Від традиційних ґаджетів – навушників, смартгодинників чи смартфонів – до інноваційних товарів з вау-ефектами. Це товари з технологічними фішками, сучасним дизайном та унікальним функціоналом: VR-окуляри, інтерактивні іграшки, роботи-пилососи, автоматичні годівниці для домашніх улюбленців, телевізори та нова категорія товарів – електромобілі.

«Цим треком ми із командою маркетингу хотіли запросити всіх на святкування нашого Дня народження. Адже наш комерційний департамент приготував купу класних пропозицій, а наші роздріб та онлайн із радістю та посмішкою вам про це все розкажуть та порекомендують най-най-краще, інноваційне та за класною ціною!
Я не хочу розповідати про задум, реалізацію і глибокі сенси :) просто послухайте, отримайте задоволення, посміхніться і приходьте за покупками. Це для нас головне! Ми зробили цей трек у партнерстві з “and action”. Нам було легко та приємно працювати разом. Дякуємо Клієнтам! Дякуємо Команді! Дякуємо Партнерам! Дякуємо ЗСУ!»
– зазначає Тетяна Корнієнко, директорка з маркетингу Алло.

Алло запрошує приєднатися до святкування та дарує вигідні пропозиції й подарунки. Традиційно на честь свого Дня народження Алло нараховує клієнтам 27 мільйонів знижками та Алло Грошима, які можна витратити на майбутні покупки. Також Алло запускає розіграш 27 мультипечей серед клієнтів, хто з 11 до 29 вересня 2025 року зробить покупку в Алло та зареєструється для участі в акції.

Алло – маркетплейс інноваційних товарів від електроніки та інструментів до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
Відкрий Алло – закрий питання.