Всеукраїнська рекламна коаліція разом з Change Communications запускають дослідження ринку PR, методологія розроблена спеціалістами MZ Hub. Організатори запрошують фахівців, які працюють в комунікаціях, долучитися до дослідження ринку зв'язків з громадськістю.
Мета дослідження – сформувати детальну карту PR-ринку в Україні, зокрема з'ясувати його структуру, уточнити перелік послуг, які надають фахівці сфери зв’язків з громадськістю, та ідентифікувати ключові проблеми, з якими вони стикаються.
Олена Лобова, Голова Правління Change Communications, членкиня Наглядової Ради ВРК по напрямку «PR: агентства та ринок», прокоментувала: «Ринок комунікацій стрімко змінюється, цифрові технології модифікують суть роботи комунікаційників, запит на фахівців всіх рівнів шалено зріс за останні роки. Де в цьому потоці змін місце піарника\ці, якими сьогодні є його\її функції – розібратися в цьому є одна з цілей дослідження. Друга ціль – впевнитися в тому, що ринок професійних зв’язків з громадськістю давно вийшов за межі агенцій та бізнес компаній, велика кількість фахівців та фахівчинь працюють у громадських організаціях, в органах місцевого самоврядування, міжнародних фондах тощо. Дуже цікаво якою ми побачимо мапу піар ринку за результатами дослідження».
Опитування триває з серпня по вересень, результати будуть оприлюднені восени 2024 року.
Заповнення анкети займає приблизно 10 хвилин і зробити це можна
за посиланням.
Приєднуйтеся, щоб разом скласти мапу українського ринку зв'язків з громадськістю!
***
Всеукраїнська рекламна коаліція– найбільше громадське об'єднання рекламної індустрії України, що працює вже понад 25 років на ринку країни. ВРК є членом Європейської асоціації комунікаційних агентств (EACA), організатором ключових рекламних конкурсів та заходів, а також офіційним представником міжнародних конкурсів в Україні.
ГО «Комунікації для змін» (Change Communications) – громадська організація, створена у 2014 році, яка ставить за мету підвищувати рівень професіоналізму комунікацій у громадському та державному секторах, підтримує розвиток вільного суспільства та демократії в Україні та інтеграцію нашої країни до ЄС.
MZ Hub– дослідницький центр, створений 2020 року. Спеціалізується на складних AdHoc проєктах, smart дослідницьких рішеннях та дослідницькому консалтингу для соціальних програм та комерційних проєктів. Окрім реалізації соціологічних досліджень також розвиває культуру дослідницької роботи та аналітичної практики у in-house командах.