Інститут Reuters розкриває світові тенденції, які потрібно знати у 2022 році

Кожен рік в Інституті Reuters при Оксфордському університеті розпочинається з глибокого дослідження тенденцій, які суттєво вплинуть на ЗМІ; ось основні тенденції, що стосуються реклами.

Вихід з бурі

Пандемія, яка триває уже третій рік (якщо вважати початком 2019 рік), спричинила складні часи для служб новин. 2020 рік виявився дуже напруженим у сфері новин, починаючи від відчаю навесні і закінчуючи нескінченим потоком негативних новин у зв’язку з президентськими виборами в США взимку. У свою чергу, 2021 рік став ще складнішим, уособлюючи собою сукупність усіх занепокоєнь через нові обмеження і виснаження. Головні новини приносили нам лише головний біль.

У 2022 році, скоріше за все, буде більше нюансів. Наші колективні відносини з новинами як глобальної аудиторії могли вийти з-під контролю через кризу. Це спричинило появу важливої тенденції до прямої оплати за якісну інформацію і відмови від залежності до сенсаційних новин, спрямованих на максимізацію доходів від реклами на екранах. Інститут Reuters прогнозує продовження тенденції переваги якості над кількістю.

В основі дослідження лежить масштабне опитування 246 керівників служб новин з 52 країн.

Погляд з точки зору бізнесу

- Доходи зростають, перегляди сторінок залишаються незмінними. Більшість (59%) респондентів глобального опитування керівників медіа, проведеного Інститутом, повідомили про збільшення доходів, у той час як 54% зазначили, що кількість переглядів сторінок залишається незмінною або знижується. Незважаючи на це, цифрова реклама цілком добре працює – зверніть також увагу на зростання цифрової торгівлі замкнутого циклу у світі реклами, яка пропонує розширений потік доходів від партнерських відносин.
- Підписки стали головною ціллю. 79% керівників повідомили, що це головне джерело доходу, яке випереджає навіть рекламу. 

Як це все влаштовано

- Подкасти і розсилки допомагають втримати підписників. 80% видавців заявляють, що вони будуть збільшувати інвестиції у подкасти, а 70% говорять те ж саме про розсилку електронною поштою. Саме ці формати сприяють зростанню лояльності та залученню нових підписників.
- Інновації замість запуску нових продуктів. Дві третини (67%) планують витратити  цей рік на повторення і покращення вже існуючих товарів; лише 32% хочуть запустити нову продукцію чи бренди. Причиною для цього, скоріше за все, є недостатня кількість технічного персоналу (або коштів для оплати їхньої праці).

Ширший погляд на ситуацію

- Змінюється вплив соціальних мереж. Видавці планують витрачати менше часу на Facebook і Twitter, а докладати більше зусиль на роботу з Instagram (+54), TikTok (+44) та YouTube (+43).
- Вплив технологічного регулювання. Іноді незрозумілі загрози можуть підштовхнути до дій. Трохи менше третини (29%) керівників служб новин очікують значного доходу з технічних платформ за ліцензування контенту.
- Очікується, що 2022 рік стане роком консолідації, а такі угоди, як покупка виданням New York Times спеціалізованого спортивного сайту The Athletic за півмільярда доларів, стануть типовим прикладом необхідності збільшення масштабів і великої цінності підписок. Оскільки не так багато продуктів повністю залежать від підписок, це, скоріше за все, приведе до появи якісніших просторів для розміщення реклами, які будуть відповідати усім вимогам конфіденційності.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua