
Катерина Ярошенко замінила на посаді управляючої директорки Starcom Ukraine Ольгу Воронову, яка продовжила свою кар’єру в межах Publicis Groupe Ukraine.
Катерина Ярошенко має більше 10 років досвіду у рекламі, 7 з яких пов'язані із управлінням командою та розвитком співпраці з клієнтами. Вона 5 років керувала командою, що працювала із ключовим клієнтом агенції Zenith Ukraine. Після цього Катерина перейшла на посаду Client Service Director у Publicis Groupe Ukraine, де зосередилась на масштабному проекті зі стандартизації роботи із талантами.
«Я із радістю прийняла нову роль і разом із потужною командою Starcom Ukraine продовжуватиму розвивати багаторічну традицію агенції – а саме забезпечувати високий клас роботи з клієнтами і їх бізнес-викликами. Мені дуже близька філософія Starcom – Human Experience Company, адже наша робота зосереджується навколо людей. Загалом, ми плануємо трансформації, у тому числі через ті зміни, яких зазнає бізнес наших клієнтів. Ми бачимо, як збільшується темп і очікування щодо рівня повернення інвестицій, тож нам необхідно розвиватись відповідно. Ми будемо прискорюватись та автоматизовувати процеси, приваблювати нові таланти і постійно працювати над вдосконаленням свого продукту. Та запевнюю вас, серце Starcom Ukraine залишиться незмінним», - сказала Катерина Ярошенко, директорка Starcom Ukraine.
«Starcom Ukraine – агенція із стабільно високою репутацією на ринку. Це підтверджується як прихильністю клієнтів, так і численними нагородами на індустріальних фестивалях. Я переконана, що завдяки своєму різносторонньому досвідові у рекламі та глибокому розумінню цінності різних експертиз Катерина продовжить цю традицію. Ольга зосередиться на запускові та розвиткові APEX в Україні. Це винятковий продукт наступного покоління, розроблений Publicis Groupe на моделі трейдингу. Він відкриває нові можливості для забезпечення цінності для різних клієнтів групи, адже створює кастомні рішення, які найкраще підходять для вирішення задач їх бізнесів. APEX – це глобальна розробка Publicis Groupe. В Україні він став можливим завдяки концентрації основних медійних експертиз в межах Publicis Media Exchange та підходу Power of One», - пояснила Алла Малиновська, Chief Media Officer, Publicis Groupe Ukraine.