Кейс Initiative для monobank потрапив у шорт-лист Effie Global

Одна з найпрестижніших світових рекламних премій The Global Best of the Best Effie Awards 4 листопада оголосила шорт-лист найкращих кейсів 2019-2020 років, які увійшли у фінал та позмагаються за перемогу. У список потрапило українське медійне агентство Initiative з кампанією «А моно, щоб чужа реклама стала нашою? mono!» для monobank. Кейс став фіналістом у категорії Медіа. Створенням креативних матеріалів займалася banda agency.

Ідея Initiative була в тому, щоб поєднати рекламу інших брендів з рекламою monobank. Вони помітили, що категорії FMCG та побутова техніка, які найбільш популярні для кредитування та отримання кешбеку, займають великий клаттер на ТБ. Домовилися з телеканалами та прив’язали спеціально створені ролики одразу після цих категорій. Таким чином, чужа реклама теж почала працювати на mono за рахунок роликів-причеп.



“Ми не знаємо чи отримаємо нагороду, але вже пишаємося тим, що Україна може створювати кейси, які потрапляють в глобальні шорт-листи серед 60 країн, у складі яких США, Австралія, країни Європи тощо” - коментує Managing Director Initiative Сергій Костін.
 
The Global Best of the Best Effie Awards - це світова премія рекламної ефективності, у якій мають право змагатися володарі золотого Effie своїх країн. Переможців оголосять 16 листопада 2021 у Нью-Йорку. Це вперше, коли українське медійне агентство потрапило в глобальний шорт-лист Effie Awards.
 
Initiative - глобальне медійне агентство, яке надає послуги зі стратегічного планування комунікаційних кампаній, медіабаїнгу, розміщення в ЗМІ, організації спеціальних нестандартних медіапроектів. В Україні Initiative заснований у 1999 році та входить у групу RAZOM GROUP. За підсумками 2020 року є “Найефективнішим медіаагентством” за версією Всеукраїнської рекламної коаліції.
 
Клієнти Initiative: Unilever, Carlsberg group, Turkish airlines, Porsche, Lego, British American tobacco, monobank, METRO, IDS Borjomi Ukraine тощо.