Команда агенції VIVID вперше в Україні запустила бренд ефект в TikTok для рекламної кампанії бренду Cheetos, що належить компанії PepsiCo

Поки деякі бренди лише придивляються до мережі TikTok і тестують різні варіанти взаємодії з цільовими аудиторіями, команда VIVID вперше запускають візуальний 2D ефект в TikTok для рекламної кампанії Cheetos - лончу бренду на території України.
 
У квітні агенція VIVID створила рекламну кампанію для Cheetos в TikTok “Cheetos відкривається - гра починається” з метою формування знання про бренд. Cheetos вривається на територію України шаленим хіп хоп балетом в пачці. А вісім блогерів пропонують своїм фоловерам в TikTok відчути себе крейзі балет-денсерами та долучитися до  спеціального челенджу  #cheetosfundance, танцювати під оригінальний трек, відриватися та створювати фанові відео з візуальним 2D ефектом.
 

@yanadoga

Го зі мною денсити у крутому єфекті Cheetos