Креативна агенція MEX a member of HAVAS оновила айдентику Farmak відповідно до нової стратегії бренду, яка передбачає експансію на зовнішні ринки і трансформацію у міжнародну компанію. Експортний вектор Farmak підкреслюються слоганом «Якісні ліки для всього світу».
Нова айдентика відображає відкритість та інноваційність бренду. Зміна фірмового кола на дужки посилює образ прозорості та водночас надає відчуття захисту пацієнтам завдяки лікарським засобам Farmak. Для роботи з позитивним сприйняттям аудиторії було реалізовано округлий та сучасний шрифт.
Збереження традиційного блакитного кольору в логотипі укорінює нові вектори компанії з її вже класичними цінностями. Уніфіковані зміни дозволяють ототожнювати позиції Farmak як на локальній, так і глобальній арені.
Команда агенції відразу відчула, наскільки важливими є ці зміни для Farmak. Попри складні часи, які зараз переживає країна, бренд активно розвивається та виходить на світовий рівень. Нова айдентика демонструє Farmak як провідного виробника, який відгукується споживачеві ХХІ століття.
Ребрендинг базувався на результатах дослідження UMG. В основу рішення закладено поєднання поглядів різних ЦА бренду, а також специфіка ринку, яка визначається даними дослідження.