Telegram увірвався в п’ятірку лідерів.
Події в країні суттєво вплинули на поведінку українців в інтернеті. Про це свідчать дані проєкту KantarCMeter.
У березні інтернет-користувачів найбільше цікавили новини. Одразу дев’ять новинних ресурсів увійшли до рейтингу: Pravda.com.ua(7-ме місце), Tsn.ua(10-те місце), News.obozrevatel.com(14-те місце), Unian.net(15-те місце), Nv.ua(18-те місце), 24tv.ua(19-те місце), Ukrinform.ua(20-те місце), Bbc.com(22-ге місце), Focus.ua(25-те місце).
Telegram.orgсуттєво наростив охоплення, ставши швидким джерелом отримання новин та платформою для обміну інформацією між державними органами й громадянами за допомогою ботів.
Через військові дії відбулось суттєве скорочення бізнесової діяльності та інтересу до покупок. Незміні e-commerceгіганти України Rozetka.com.uaта Prom.uaвперше за останні 7 років опустилися в рейтингу найпопулярніших сайтів (13-та та 16-та сходинки відповідно).
Двійка незмінних лідерів: Googleта Youtube.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об'єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.