Роботи 30 українських креативних агенції потрапили до нового випуску міжнародного дайджесту CrUAtivity

Вийшов новий випуск CrUAtivity, до якого увійшли 29 робіт у категоріях Film, Design, Digital, Advertising Campaign та Social Campaign, а також у спеціальну категорію увійшли 7 робіт, які отримали Grand Prix, Best of Contest та Gold на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2024.
 
Новий випуск – за посиланням https://cruativity.org/
 
Нагадаємо, що СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Випуск містить стислий огляд кейсів (розділ  BRIEF REVIEW) та детальний опис кожного кейсу у своїй категорії. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.
 
Мета проєкту – регулярно нагадувати міжнародній спільноті про рекламну індустрію України, проєкти та можливості українських креаторів, створюючи інформаційний простір, що сприятиме посиленню співпраці між українськими рекламниками та іноземними замовниками.
 
Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція  за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.
 
Дайджест CrUAtivity поширюється серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Інформаційно український проєкт підтримала найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.
 
Надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. ВРК запрошує українські агенції долучатись до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.