
В Україні провели масштабне дослідження зовнішньої реклами, яке враховує зміни через повномасштабну війну та міграцію. Організатори дослідили аудиторію у великих містах країни, а також відслідкували, де зберігається приріст трафіку.
Дослідження провели в 15 містах України: Київ, Черкаси, Суми, Кропивницький, Кременчук, Житомир, Вінниця, Одеса, Рівне, Хмельницький, Луцьк, Тернопіль, Чернівці, Львів та Івано-Франківськ. Його проводила компанія Fotomonitorпід керівництвом Сергія Смоляра на замовлення рекламного холдингу
Megapolis+. Дослідження розділили на кілька ключових етапів: інвентаризація рекламних носіїв, заміри пасажиропотоків, оцінювання реальної можливості побачити носії та моделювання транспортних потоків.
“Щоб ринок розвивався, він має працювати з реальністю, а не з архівами. Ми інвестували у відновлення галузевих досліджень, щоб дати ринку свіжі, достовірні дані для планування. І принципово відкриваємо ці результати для всієї індустрії – безплатно”, – Віктор Іванченко, Head of Strategy & R&D Megapolis+.
З початком повномасштабного вторгнення карта переміщень (маршрути, мобільність) українців у містах змінилася. За результатами дослідження добовий трафік дещо зріс у Хмельницькому (5,5 млн) та Чернівцях (3,9 млн). У Києві спостерігається наближення показників до результатів 2021 року – (55,6 млн). Львів (17,4 млн) та Івано-Франківськ (4,3 млн) мають незначні зміни в сторону стабілізації трафіку до довоєнного періоду. Динаміка змін демонструє потребу в адаптації підходу при плануванні кампаній.
Найбільша частка трафіку у містах – це водії. Наступні за чисельністю – пішоходи, а треті – пасажири громадського транспорту.
Щоб отримати результати та актуальні медіапоказники, надішліть листа на
contact@megapolis.com.ua або заповніть коротку форму
на сайті Megapolis+.