7 вересня відбулись Загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. По результатах зборів обрано новий склад Наглядової Ради, що є колегіальним керівним органом Коаліції, її “парламентом”.
Станом на вересень 2023 року до складу ВРК входить 135 членів, з яких 104 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.
На зборах булиприсутні 85 учасників, які представляли 72 компанії дійсних членів, що мали право голосу.
В результаті голосування було обрано
новий склад Наглядової Ради та зафіксовані їх напрямки діяльності на найближчі 2 роки:
●
Олена Андрієнко, Publicis Groupe– GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
●
Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine– Internet/Digital реклама
●
Сергій Борсук, UMG – Радіо Реклама
●
Валерій Варениця, 1+1 media– Реклама на телебаченні
●
Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
●
Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
●
Дмитро Кутовий, Nostra Communications Group – Foreign Markets Access
●
Олена Лобова, Change Communication – PR: агентства та ринок
●
Ксенія Михайленко, OMD Optimum Media – Комітет Медіа агентств
●
Євгеній Миронюк, Brain Tank – Стратегічний розвиток Коаліції
●
Наталія Морозова, Havas Village Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
●
Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
●
Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
●
Ігор Полосьмак, Razom Group – Оцінка об’ємів рекламного ринку
●
Тетяна Попова, Mex a member of Havas – Зв’язки з міжнародними бізнес-асоціаціями
●
Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів та маркетологів
●
Людмила Титаренко, Megapolis – Транзитна реклама
●
Дмитро Федоренко, Seventeam – Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства
●
Юрій Чаруха, BigBoard – Out Of Home Media
●
Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси (ADC*UA Club).
Вітаємо колег і бажаємо новій команді Наглядової Ради плідної роботи та великих перемог!
За матеріалами прес-релізу