Всеукраїнська рекламна коаліція представляє новий склад Наглядової ради.

7 вересня відбулись Загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. По результатах зборів обрано новий склад Наглядової Ради, що є колегіальним керівним органом Коаліції, її “парламентом”.

Станом на вересень 2023 року до складу ВРК входить 135 членів, з яких 104 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.

На зборах булиприсутні 85 учасників, які представляли 72 компанії дійсних членів, що мали право голосу.
В результаті голосування було обрано новий склад Наглядової Ради та зафіксовані їх напрямки діяльності на найближчі 2 роки:

●       Олена Андрієнко, Publicis Groupe– GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
●       Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine– Internet/Digital реклама
●       Сергій Борсук, UMG – Радіо Реклама
●       Валерій Варениця, 1+1 media– Реклама на телебаченні
●       Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
●       Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
●       Дмитро Кутовий, Nostra Communications Group – Foreign Markets Access
●       Олена Лобова, Change Communication – PR: агентства та ринок
●       Ксенія Михайленко, OMD Optimum Media – Комітет Медіа агентств
●       Євгеній Миронюк, Brain Tank – Стратегічний розвиток Коаліції
●       Наталія Морозова, Havas Village Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
●       Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
●       Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
●       Ігор Полосьмак, Razom Group – Оцінка об’ємів рекламного ринку
●       Тетяна Попова, Mex a member of Havas – Зв’язки з міжнародними бізнес-асоціаціями
●       Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів та маркетологів
●       Людмила Титаренко, Megapolis – Транзитна реклама
●       Дмитро Федоренко, Seventeam – Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства
●       Юрій Чаруха, BigBoard – Out Of Home Media
●       Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси (ADC*UA Club).

Вітаємо колег і бажаємо новій команді Наглядової Ради плідної роботи та великих перемог!

За матеріалами прес-релізу