Customer Journey Map — це інструмент, який дозволяє виявляти проблеми клієнтів у кожній точці їхньої взаємодії з послугою або продуктом. А, отже, дає можливість швидко вирішити недоліки та уникнути збитків чи невдоволення клієнтів.
7 березня в
креативному просторі UNDERHUB лідер UX-практики в маркетинговій агенції Aimbulance Артем Пивоваров проведе воркшоп «
Як покращити досвід користувача: методологія Customer Journey Map»
Що буде на теоретичній частині:
-
Трохи теорії: що таке CJM і для чого вона потрібна
-
Приклади використання CJM
Що буде на практичній частині:
-
Визначення персони та сценарію взаємодії
-
Правила використання CJM
-
Визначення потреб та етапів взаємодії користувача з продуктом чи послугою
-
Як опрацьовувати болі та бар’єри користувачів
-
Емоційний стан користувача: чи потрібно додавати його до CJM
Брейнштормінг: як можна покращити взаємодію користувача з продуктом чи послугою
Лекція буде цікава UX- та UI-дизайнерам, менеджерам продуктів та послуг, бізнес-аналітикам, підприємцям та власникам бізнесу
Для читачів MAMI знижка 15% на оффлайн-квитки. Скористуйтеся промокодом mami.friends при
реєстрації.