Артем Пивоваров проведе воркшоп «Як покращити досвід користувача: методологія Customer Journey Map»

Customer Journey Map — це інструмент, який дозволяє виявляти проблеми клієнтів у кожній точці їхньої взаємодії з послугою або продуктом. А, отже, дає можливість швидко вирішити недоліки та уникнути збитків чи невдоволення клієнтів.
 
7 березня в креативному просторі UNDERHUB лідер UX-практики в маркетинговій агенції Aimbulance Артем Пивоваров проведе воркшоп «Як покращити досвід користувача: методологія Customer Journey Map»
 
Що буде на теоретичній частині:
  • Трохи теорії: що таке CJM і для чого вона потрібна
  • Приклади використання CJM
 
Що буде на практичній частині:
  • Визначення персони та сценарію взаємодії
  • Правила використання CJM
  • Визначення потреб та етапів взаємодії користувача з продуктом чи послугою
  • Як опрацьовувати болі та бар’єри користувачів
  • Емоційний стан користувача: чи потрібно додавати його до CJM
Брейнштормінг: як можна покращити взаємодію користувача з продуктом чи послугою
 
Лекція буде цікава UX- та UI-дизайнерам, менеджерам продуктів та послуг, бізнес-аналітикам, підприємцям та власникам бізнесу
 
Для читачів MAMI знижка 15% на оффлайн-квитки. Скористуйтеся промокодом mami.friends при реєстрації.