Як просувати український бізнес на міжнародні ринки?

Війна поставила «на стоп» більшість українських бізнесів. І власники зараз не мають часу на довгі роздуми. Потрібно швидко адаптуватися, щоб трансформувати існуючий бізнес або запустити новий в умовах військової економіки. Безкоштовний проект UA business.global створено з метою допомогти підприємцям у цьому. Один з найбільш ефективних способів «утриматися на плаву», зберегти робочі місця та продовжувати заробляти – виходити на міжнародні ринки.
 
Як просувати бізнес за кордоном?
 
Існують різні способи просування бізнесу як в Україні, так і за її межами. Розкажемо, які методи можна і потрібно використовувати зараз з урахуванням поточного становища.
 
Особистий бренд
 
Персональний бренд – один з ефективних інструментів просування продукту чи послуги через особистість. В нинішніх умовах це найдоступніший спосіб заявити про себе та свій бізнес на міжнародному ринку. Зверніть увагу на нюанси, які допоможуть успішно будувати комунікацію із закордонними партнерами та клієнтами через особистий бренд:
  • Змінюйте позиціонування в поточних умовах, слідкуйте за трендами та «підлаштовуйте» себе під них.
  • Базуйте свій особистий бренд на потребах цільової аудиторії.
  • Активно ведіть свої соціальні мережі, зокрема мовою зарубіжних клієнтів, з якими плануєте співпрацювати.
  • Приймайте онлайн-участь у закордонних конференціях, івентах, спільнотах та показуйте свою експертність.
  • Демонструйте маркери успіху – аргументи, що підтверджують вашу здатність вирішити конкретну проблему.
Таргетована реклама
 
Таргетована реклама дозволяє показати продукт або послугу певній цільовій аудиторії (за віком, місцезнаходженням, інтересами та багатьма іншими параметрами). Як використовувати цей інструмент зараз для контакту із закордонною аудиторією?
 
Комуніціюйте з позиції впевненості.

При виході на аудиторію інших країн дайте зрозуміти клієнту, що ви маєте можливість працювати і виконувати зобов'язання.
Покажіть закордонним клієнтам конкретні вигоди та цінності свого продукту – чому вони мають вибрати вас.
Використовуйте прості креативи.
Просувайтеся мовою клієнта – для кращого результату найміть менеджера-носія мови.
Контекстна реклама
 
Контекстна реклама допомагає побачити в інтернеті ваш товар чи послугу користувачам, яким це справді цікаво. Щоб цей інструмент приніс позитивний результат на міжнародних ринках, врахуйте декілька важливих нюансів:
 
Європейські покупці консервативні – ваша реклама має виділятися, щоб вони вас помітили.
Запускати контекстну рекламу ефективно в країни, де часто купують у кредит (наприклад, США, Великобританія).
Рентабельні ніші для контекстної реклами на міжнародних ринках – техніка та товари для дому.
Перед запуском контекстної реклами обов'язково проведіть маркетингове дослідження – оцініть конкурентів та попит на товар у країнах, на які хочете рекламуватись.
LinkedIn
 
Кожен третій професіонал планети має профіль на LinkedIn. Отже не варто упускати можливість шукати та встановлювати ділові контакти через цю соцмережу. Використовуйте LinkedIn на максимум, щоб успішно розвивати свій бізнес на міжнародних ринках:
  • Докладно заповнюйте профіль, краще кількома мовами (з урахуванням своєї цільової аудиторії).
  • Приділяйте увагу не лише кількості, а й якості контактів – додавайте користувачів, цінних для вашого бізнесу.
  • Беріть активну участь у дискусіях щодо тематики вашого бізнесу, залишайте конструктивні коментарі, давайте професійні рекомендації.
  • Замість рекламних публікацій зосередьтеся на корисному контенті, що викликає залучення аудиторії.
  • Крім особистого профілю, зробіть окрему бізнес-сторінку для підвищення впізнаваності вашого бренду.
Стартувати на зарубіжних ринках або розширити географію вже існуючого бізнесу за поточних умов цілком реально. Іноземні клієнти зараз дуже лояльні до бренду «Україна». Правильно використовуйте доступні інструменти просування, щоб успішно освоювати нові майданчики для продажу.


Катерина Дорошевська, бренд-стратег, ініціаторка проекту UA business.global