Timeslot |
Тема, спікер |
10:00 – 10:30 |
Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам? ЯрославОгоцький, Strategic director Isobar Ukraine |
10:30 – 11:00 |
Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць. ДмитроЛисицький, CEO Influ2; ДенКозлов, Head of sales Influ2 |
11:00 – 11:30 |
Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць. ВікторіяАбєд, Head of Marketing &Business Development Weblium |
11:30 – 12:00 |
Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей КатеринаКачан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software |
12:00 – 12:15 |
FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади. ТарасЖеребецький, Product Owner Tradalaxy |
12:15 – 13:00 | Ланч |
13:00 – 13:30 | Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси. Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта”. |
13:30 – 14:00 |
Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан. Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop. |
14:00 – 14:30 |
Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу. ДаринаФедько, CEO WeAR Studio. |
14:30 – 15:00 |
Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon. АртемСухина, CEO Disqover Agency. |
15:00 – 15:30 SPECIAL GUEST |
Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10. Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку. |