У січні 2020 розпочався освітній курс Customer Experience, який проводиться у
НаУКМА (Могилянці) за ініціативою
МАМІ з 2017 року.
Освітній проект має високу практичну цінність. НаУКМА, авторитетний у світі ЗВО (заклад вищої освіти) з серйозним бекграундом, у колаборації з інноваційною МАМІ синтезує особливий мікс знань: класична освіта з менеджменту, економіки, тощо, плюс «секретні» інструменти сучасності та навіть майбутнього. Щороку викладачі - практики адаптують лекції та практикуми, тому що бізнес розвивається стрімко, нові технології – необхідна частина професійного багажу. У 2020 – особливі акценти на онлайн інструментарій, маркетинг впливу, нестандартний та персоналізований підхід у комунікації. Програма насичена, справжній інтенсив, а фінальний захист проекту покаже, чиї таланти вартують визнання.
Наталія Морозова, голова правління МАМІ: «Проведення освітнього курсу у ЗВО дозволяє нам поділитися практичним досвідом з молодим поколінням та зробити якісний внесок в навчання студентів. Така практика допомагає краще підготувати молодь до їх перших кар’єрних кроків, а бізнесу – отримати кваліфікованих працівників, які будуть конкурентоспроможними на ринку праці.»
Впродовж семестру 11 топ-менеджерів агентств презентують «робочі», перевірені досвідом знання: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Ірина Муштіна (СF Digital), Марія Дахлалла (Аll Motion Group), Іветта Делікатна (ECOMM Communication), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Наталія Жигалкіна та Лариса Дмитренко (Prospects Group в Україні), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Юлія Голота (CEO Adsapience).
Майже 300 студентів Могилянки матимуть можливість зануритися у сучасні технології маркетингових комунікацій.
«В цьому році на курс Customer experience записались студенти не лише факультету економічних наук, а й усієї Могилянки, - коментує
Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА. - Це винятковий успіх для програми та надзвичайний досвід для студентів: реальні проекти з успішними експертами. Саме завдяки такому навчанню наші студенти мають практичні навички та суттєві конкурентні переваги на ринку праці».
Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в
презентації.
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.