Customer Experience від МАМІ та КНЕУ: підсумки 2022 та 2023

Освітній проєкт Customer Experience, що його було започатковано з КНЕУ у 2013 році, успішно триває. Навчання проводили навіть у квітні 2022 року. Це був ювілейний десятий курс, а одинадцятий етап вже завершися у червні 2023 року.  Програму проводили в онлайн-режимі, лекції були доступні у відео-форматі.
 
Викладачами традиційно були експерти ринку маркетингових комунікацій: Світлана Степаненко та Альона Андрієвська (BetterSvit), Олександр Микитенко та Міша Яблочков (MEX a member of Havas), Марія Дахлалла, Олексій Христич та Юлія Судакова (All Motion Group), Антон Савчук, Наталія Боярчук, Євгенія Захватова (Adsapience), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Сергій Лукашенко, Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Олександра Кієвцева. Більшість лекторів, розпочавши курс, у лютому долучились до волонтерської діяльності. Сергій Лукашенко вже з лютого 2022 року служить у лавах ЗСУ, але його лекція «Нестандартні комунікації» у форматі відеозапису увійшла в навчальну програму МАМІ й надихає студентів для створення цікавих проєктів.
 
Програма Customer Experienceзагалом складається з 12 лекцій та 7 практичних семінарів. Для студентів 2 курсу це можливість актуалізувати знання з маркетингу та підсилити їх успішним кейсами з перших рук, від топ-менеджерів агенцій. Теми лекцій розкривають різні напрямки маркетингових сервісів та тренди рекламного ринку: Marketing job, Комунікаційна стратегія, Content marketing та SMM, Influencer Marketing, Experiential marketing, Event Marketing, Trade marketing, Нестандартні комунікації, Consumer marketing, Програми лояльності, Neuromarketing, SustainabilityCommunications.
 
Попри складні обставини, програма Customer Experience має успішні результати: випуск 2022 - із 234 студентів сертифікати МАМІ отримали 109; випуск 2023 - 220 сертифікатів видано кращим студентам із 283 учасників.

«Якщо мене попросять одним словом схарактеризувати МАМІ, я скажу, що це «стабільність», - сказав Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. - Звісно, я за роки нашої співпраці можу сказати багато усього хорошого. Але зараз про стабільність. По-перше, в сучасних складних умовах МАМІ організували крутий освітній курс і оцінили студентські роботи. По-друге, більшість спікерів прийшли до нас так само як рік і два тому. По-третє, керівництво та адміністрація МАМІ завжди готове допомагати у розвитку маркетингової освіти. Усе це важливо для нас. І ми безмежно вдячні за можливості, що МАМІ відкриває для наших студентів як у професійному зростанні, так і в кар’єрному. Та й думаю, що усе це важливо і бізнес-партнерам МАМІ, оскільки стабільність (в дужках читаємо: знайомі, перевірені, активні люди) є базою майбутнього розвитку!»

«Ми й надалі будемо проводити навчальну програму CustomerExperience, - вважає Наталія Морозова, голова правління МАМІ. – Країні потрібні сильні фахівці, особливо після перемоги. Саме зараз ми готуємо тих, хто буде розвивати економіку, бізнес, формувати соціальні зв'язки та комунікації. Це надзвичайно важливо, адже відновлення країни – це довга, складна, стратегічна робота, й вона потребує сучасних навичок».
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ)www.mami.org.ua— офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.