Сучасне мистецтво маркетингу – це унікальний мікс прагматичної економіки, креативної стратегії, менеджерських навичок та, власне, яскравої особистості, яка все це складає та втілює у практику. Саме тому Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (
МАМІ) разом з Київським національним економічним університетом ім. Вадима Гетьмана (
КНЕУ) приділяють особливу увагу майбутнім маркетологам, які будуватимуть ринок України.
«Сьогодні бізнес як ніколи відчуває кадровий голод. Ми потребуємо сильних фахівців – тих, що не лише мають міцну базу, але й можуть адаптуватися до умов, які змінюються з великою швидкістю. Від них залежить розвиток нашої економіки та бізнесу і, як наслідок, – наша перемога і процес відбудови. – наголошує
Наталія Морозова, голова правління МАМІ. – Зараз, з 12-м випуском програми Customer Experience, з’являється все більше впевненості у тому, що цю потребу в Україні закриють наші випускники. Вони мають те, що нам потрібно – сильні навички комунікації та стратегічного планування, а найголовніше — свіжий погляд та віру у зміни».
Проєкт започатковано у 2013, і з того часу він постійно вдосконалюється, адже динамічний бізнес диктує свої правила. Цього року, з лютого по травень, у програмі взяли участь 336 студенти. Їм було запропоновано насичену програму: 14 тем, 17 експертів, 14 лекцій та 7 практичних зайнять, загалом 47 годин.
До традиційних сесій з маркетингових комунікацій додались презентації з Sustainability Communications / Комунікація сталості, Лідерства, Сервісорієнтації.
Щира дяка майстрам, які знайшли час та поділилися своїми практичними знаннями. Це експерти з унікальним досвідом, що саме зараз створюють та утримують ринок. Їхній вклад надзвичайно цінний, адже їхні навички кризового менеджменту пройшли неодноразову перевірку реальністю.
Викладачами були керівники відомих агенцій маркетингових сервісів: Світлана Степаненко (BetterSvit), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова і Катерина Чайковська (All Motion Group), Наталія Боярчук і Дарина Канцедал, (Adsapience), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Каріна Корчага (Seven Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Сергій Лукашенко, Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Євген Лобанов, Альона Андрієвська, Олександра Кієвцева. Крім роботи в агенціях та лекцій у КНЕУ, усі експерти беруть активну участь у волонтерських програмах. Сергій Лукашенко з лютого 2022 року служить у лавах ЗСУ, тож його лекція «Нестандартні комунікації» працювала у форматі відеозапису.
Після насиченої лекційної програми студенти розробляли та здавали свої проєкти на практичних заняттях. 243 учасники отримали сертифікати. Але найважливіша нагорода – це унікальні знання, знайомство с лідерами ринку маркетингових комунікацій, перспектива зайняти своє місце у рекламному бізнесі.
«Окрім фундаментальних знань з маркетингу, я багато чого дізналася про різні напрями, такі як event, consumer маркетинг, сервісоорієнтованість компаній та інші, – говорить
Поцілуєнко Вероніка, студентка 2 курсу КНЕУ. - Було цікаво досліджувати й дізнаватися про компанії в процесі виконання практичних завдань. Тепер слідкую за агенціями, які проводили лекції, у соцмережех. Завдяки програмі відвідала Ukrainian Creative Stories, де отримала багато цікавої й корисної інформації. На мою думку, курс був дуже практичний. З точки зору менеджменту, це був мій перший досвід роботи в команді з 13 людей, і були певні складнощі на початку, в плані організації й делегування роботи. Але це був корисний досвід. Дякую». Вероніка – одна з кращих випускниць курсу, яка отримала найбільшу кількість балів (100). Запам'ятайте це ім'я, можливо, наступними роками ми ще почуємо про нову зірку маркетингу.
Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ, ділиться враженнями про партнерство з МАМІ: «Хочеться подякувати команді МАМІ за можливості, що кожного року створюються для наших студенів: практичний досвід, знайомство з індустрією, кар’єрні перспективи. Окремо варто відзначити відданість та стабільність команди МАМІ у реалізації проекту, адже склад викладачів залишається стабільним з року в рік, що на сьогодні дуже велика рідкість. Ніколи ще не казав, але завжди пам’ятаю про титанічну роботу адміністратора освітнього проекту - Тетяну Мехед. Тетяна завжди знаходить потрібні аргументи як для викладачів проекту, коли потрібно сформувати зручний для студентів розклад, чи розробити цікаве завдання, так і для студентів, мотивуючи їх до навчання! Усі ці зусилля важко оцінити, адже події в нашій країні впливають на працездатність, але треба рухатися далі, треба готувати молодих спеціалістів і треба вірити у перспективи індустрії та України!»
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ)https://mami.org.ua/uk/— офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.