Освітня програма Customer Experience 2020: WOW випуск в Могилянці!

Всупереч всім змінам, які відбуваються у наш час, для МАМІ є чудовий привід для святкування: освітню програму Customer Experience успішно закінчили 255 студентів Могилянки.
 
Спільний навчальний проект МАМІ та кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету "Києво-Могилянська академія" стартував у 2017 році. Викладачі проекту – топ-менеджери агенцій та представники компаній, що діляться знаннями та секретами майстерності з майбутніми зірками бізнесу. Спільнота Могилянки та професіонали маркетингу визнають високу практичну цінність та успіх програми. «Я багато чого нового дізналася на курсі Customer Experience, - відзначила Альона Кузнєцова, студентка 2 курсу. - Головне – це люди, які мене оточували, мені пощастило спілкуватись з досвідченими, успішними маркетологами, отримала багато корисної інформації».
 
Сертифікати МАМІ за успішне навчання отримали 255 учасників із 289 студентів. Шлях до успіху був непростим: щоб отримати понад 75 «прохідних» балів, треба було виконати шість практичних командних завдань та презентаційний проект за брифом від одного з клієнтів Electrolux, Terra Food або Vodafone. Фішка 2020 року – акцент на онлайн інструментах в маркетингових комунікаціях; зважаючи на карантин, навіть деякі лекції було організовано дистанційно, у руслі тенденцій.
 
«Дуже радію з того, що вже не перший рік є частиною цього чудового освітнього проекту. Але ще більше позитивних емоцій отримала від високого рівня робіт і взагалі набагато вищому рівні студентських ідей. – ділиться враженнями Катерина Білобловська, керівник відділу маркетингу та реклами компанії Electrolux в Україні та країнах Кавказу. – Чесно скажу, що деякі з них дійсно свіжі, нові і мають всі шанси бути імплементовані на ринку. Можу тільки сказати, що знову ж таки підтвердилася внутрішньо у загальновідомому твердженні: ніколи не зупинятися і завжди вчитися. Нові маркетологи супер креативні і освічені. І я вірю, що вони будуть задавати все вищі і вищі стандарти та пропонувати ще більш цікаві ідеї на виклики ринку».
 
«В цьому році це був унікальний за своїм масштабом проект. Навіть виклик! – вважає Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА. - У програмі взяли участь 289 студентів різних спеціальностей з усієї Могилянки! Але висококваліфіковані фахівці, чіткі дедлайни та вимоги до робіт зробили навчальний процес ефективним та приємним. Студенти продемонстрували високу вмотивованість в отриманні новітніх знань та навичок - як результат 255 сертифікатів! Це неймовірний успіх!»
 
Щиро дякуємо за співпрацю експертам ринку маркетингових комунікацій: Катерині Білобловській (Electrolux), Ярославу Ковалю (Terra Food), Юлії Голоті (CEO Adsapience), Світлані Степаненко (TWIGA Ukraine), Марії Дахлалла та Олексію Христичу (Аll Motion Group), Іветті Делікатній (ECOMM Communication), Наталії Жигалкіной та Ларисі Дмитренко (Prospects Group в Україні), Світлані Гуковій (TWIGA’GO!), Сергію Лукашенко (OUTFORZ), Ірині Муштіной (СF Digital), Юліії Корнязі (MullenLowe Adventа) та Олександрі Логвиненко (TMSCo), Олександру Микитенко (MEX a member of Havas).
 
Наступний курс у Могилянці планується восени 2020 року. Програму буде доповнено та адаптовано, щоб найкрутіші тренди стали відомими та доступними для учасників проекту.