Успішно завершено семестр Customer Experience 2020, восьму хвилю освітньої програми
МАМІ та
КНЕУ, що стартувала у лютому. Спільний проект розпочався у 2013 році, і вже за 8 років курс пройшли 480 студентів, з них 203 випускника відмінно виконали всі завдання та були відзначені сертифікатами МАМІ.
Керівництво КНЕУ високо цінує проект. «Я вже багато разів казав слова вдячності команді МАМІ, і буду продовжувати це робити й далі, за цікаві матеріали, нові знання, професійний підхід, багаторічну співпрацю, працевлаштованих студентів і багато чого іншого, - коментує Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. - Здавалося, що уся робота налагоджена і залишається підтримувати високий рівень напрацювань, але зовнішня кон’юнктура не дає нам розслабитися! Епідемія COVID-19 внесла свої корективи, але й на цей усі виклики подолані. Навчання 164 студенів велось дистанційно, у новій реальності студенти навчилися ефективно співпрацювати. Нові виклики – це можливість для розвитку!»
Цього року навчання тривало повний семестр, у програмі взяли участь студенти другого курсу факультету маркетингу. Мета програми – збагатити класичний бекграунд майбутніх спеціалістів сучасними, практичними скілами від експертів маркетингової галузі. Представники агентств та компаній поділилися своїми секретами: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Голота, (Adsapience), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Ярослав Коваль (TERRA FOOD), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Наталія Жигалкіна (Prospects Group), Анастасія Коваленко (Digital Chain (DC)), Олександр Ратманський (TEAM247), Володимир Зборовський (HAVAS Engage Ukraine), Олександра Логвиненко (TMSCo) та Юлія Корняга. Лекції та практичні завдання, бриф для фінального тестування від компаній Electrolux, Terrа Food, Vodafone – все задля того, щоб майбутні зірки маркетингу наблизилися на крок ближче до професійного успіху.
«Дуже приємно було бачили щирих і натхненних молодих людей, які обрали для себе фах у сфері маркетингу, - відзначив Ярослав Коваль, директор з маркетингу та розвитку TERRA FOOD, представник «замовника». – Сподіваюсь, що внесок нашої компанії в їхню освіту буде корисним і для студентів і для їх майбутніх працедавців».
Половина від усіх учасників курсу 2020 – 82 студенти – успішно пройшли програму та отримали сертифікати від МАМІ. «Завдяки Customer Experience я поглибила свої знання з маркетингу, які ще тільки починаю досконально вивчати, - вважає Аліна Бура, випускниця програми. - Дізналась багато нового, насамперед, під яким кутом необхідно дивитись на рекламу як спеціаліст, як взаємодіяти з клієнтами, які маркетингові інструменти треба використовувати, щоб досягти кращого результату».
Наталія Морозова, голова правління МАМІ, зазначила: «Вітаю студентів, які успішно завершили курс, і дякую усім нашим партнерами, які підтримали нас! Завдяки Customer Experience ми вже 8 років поспіль будуємо мости між новим поколінням маркетологів та провідними експертами галузі, допомагаємо молоді вдало розпочати кар'єру у сфері маркетингу та комунікацій, а бізнесу – отримати кваліфіковані кадри в майбутньому».
Наступний курс освітнього проекту буде запропоновано у лютому 2021 року, і як завжди, програму буде збагачено останніми трендами професійного практичного маркетингу.