Компанія «Майкрософт Україна» нещодавно продемонструвала на виставці інноваційних рішень для маркетингу та реклами у рамках конференції "Золотой PROпеллер", як працює Microsoft Tag – сервіс міток, який можна використовувати у багатьох сферах бізнесу.
Одним із найпростіших прикладів використання Microsoft Tag є створення візитівки. Цей чимось схожий на штрих-код чорно-білий або кольоровий малюнок містить контакти людини, які легко перенести до мобільного телефону, сфотографувавши малюнок вбудованою камерою. Автоматично розпізнавши дані, телефон збереже контакти у телефонній книзі. Попередньо на телефон потрібно встановити програму для розпізнавання міток, яку можна скачати за адресою http://getTag.mobi.
Багато можливостей це рішення дає рекламному бізнесу. Сфотографувавши, наприклад, таку мітку, розміщену в журналі, читач може продивитися на екрані мобільного телефона рекламний відеоролик чи отримати набір інтернет-посилань на сайти магазинів, де проходить грандіозний розпродаж; більше того – навіть зробити покупки он-лайн.
Вже багато компаній по всьому світу оцінили ці можливості Microsoft Tag. Серед них такі як Ford, Amway, Toyota, Procter&Gamble, Fox Entertainment (яка, до речі, використала цю технологію в інформаційній кампанії популярного фільму «Аватар») та багато інших.
"Золотой PROпеллер" - це ключовий захід BTL-галузі, який збирає експертів у сфері маркетингових та рекламних комунікацій. «Золотой PROпеллер» відбувається з ініціативи і за активної участі Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ).