Передноворічний випуск МАМІ та Могилянки – вітаймо майбутніх колег!

Спільний освітній проєкт МАМІ та НаУКМА «Києво-Могилянська Академія», який тривав протягом семестру, успішно закінчили 52 випускники.

Загалом у програмі CustomerExperience 2020, яка викладалася дистанційно, взяли участь 60 студентів. Сертифікати МАМІ отримали студенти, які успішно пройшли семестр навчання та здобули більше 75 балів. Тести було проведено «в умовах, близьких до реальності»: це були практичні завдання для команд з різних тем програми, та індивідуальне - на розробку проєкту за брифами компаній Electrolux, PepsiCo, або Vodafone. Результати оцінювали викладачі, топменеджери провідних агенцій та компаній.

У складі викладачів МАМІ експерти ринку маркетингових комунікацій, які працюють зі світовими брендами та отримують нагороди міжнародних фестивалів: Антон Савчук (Adsapience), Світлана Степаненко (TWIGAUkraine), Марія Дахлалла та Олексій Христич (AllMotionGroup), Олександр Микитенко (MEXAdvertising), Іветта Делікатна (ECOMMCommunicationConsulting), Олександра Кієвцева (DigitalChain), Лариса Дмитренко (ProspectsUkraine), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко (MullenLoweAdventа).

Для студентів Могилянки це була цінна нагода поринути у практику. «Насправді у темі маркетингу я знала лише теоретичну інформацію, яка насправді не дуже допомогла у розробленні наших кейсів, - ділиться враженнями Вікторія Посна, учасниця програми. - Але на цьому проєкті я нарешті змогла ознайомитися з практичними знаннями». З нею згодна Соломія Яворська: «Я покращила свої скіли в монтажі відео для кращих презентацій завдань, також отримала величезний обсяг інформації з маркетингу і планую продовжувати розвиватися в цьому напрямку».

В свою чергу експерти МАМІ часто хвалили студентів програми за якісну підготовку робіт, та гарні презентаційні навички. «У 2020 ми всі ще раз переконалися у тому, наскільки важлива креативність, вміння справлятися з нестандартними ситуаціями і знаходити рішення. Цього разу в брифі стояла широка і не дуже проста задача для початківців маркетологів. І я була приємно здивована рівнем робіт багатьох студентів, а також отримала естетичне задоволення від формату оформлення», - відмітила Катерина Білобловська, генеральний директор Electroluxв Україні та країнах Кавказу.
 
Спільну освітню програму МАМІ та НаУКМА було розпочато у 2017 році, наступна хвиля планується восени 2021. Буде це очний або дистанційний формат, ще невідомо, але практикою доведено, що якість навчання та викладання залишається на високому рівні. "В цьому році курс відбувався онлайн, й здавалося б це виклик як для лекторів, так і для студентів, адже працювати в командах на відстані – це нові навички комунікації. Проте, результати вражають: з 60 студентів 52 отримають бажані сертифікати. Неймовірний успіх! Це ще раз підтверджує тезу: діджиталізація тренд майбутнього!"- відзначила Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує близько 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.