Успішно завершився
дев'ятий цикл курсу Customer Experience – спільного проекту
МАМІ та Київського Національного Економічного Університету (
КНЕУ), який було започатковано у 2013 році.
Протягом семестру більше 200 студентів другого курсу КНЕУ в онлайн форматі спілкувалися та отримували знання про практичні інструменти сучасного маркетингу від експертів МАМІ: Світлани Степаненко (TWIGA Ukraine), Євгенії Захватової (Adsapience), Марії Дахлалли, Олексія Христича та Юлії Судакової (All Motion Group), Олександри Кієвцевої (Digital Chain), Олександра Микитенка та Міши Яблочкова (MEX a member of Havas), Лариси Дмитренко (Prospects Ukraine), Сергія Лукашенка (OUTFORZ), Олександра Ратманського (TEAM247), Катерини Ільченко (Neuro-knowledge), Світлани Гукової, Олександри Логвиненко та Юлії Корняги.
«Реальні кейси та практичні завдання надають студентам шанс відчути, як будувати дієві комунікації з різними аудиторіями та ефективно розпочати програми стажування у майбутньому. Для нас, учасників ринку, це чудова можливість поділитись власним досвідом з молодим поколінням, разом зрощувати таланти для подальшого розвитку галузі й допомагати брендам трансформуватись, масштабуватись й завойовувати серця споживачів - коментує Наталія Морозова, голова правління МАМІ та CEO Havas Creative Group Ukraine.
«Це перший глибокий екскурс до спеціальності, тому курс виявився надзвичайно корисним, - вважає Дар'я Долгих, другий курс КНЕУ. - Завдяки йому можна спробувати себе в різних галузях та визначити власний вектор розвитку». Серед класичних маркетингових дисциплін майбутні маркетологи вивчали сучасні напрямки, які вже активно використовують агентства: нейромаркетинг, experiential marketing, influencer marketing.
Підсумкові завдання від компаній Electrolux, PepsiCo, Vodafone визначали переможців програми. «Нам надали спробу розробити власні кампанії для іменитих брендів, послухати практиків бізнесу, а також вислухати їхню думку щодо наших робіт. Я відкрила для себе, що я багато вмію, і маю великий потенціал – зазначила Поліна Озорніна, слухачка курсу.
Варто зазначити, що сертифікати МАМІ отримали 93 учасники програми, майже половина з усіх слухачів. І це також школа бізнесу: не всі проекти приймаються клієнтом – це реальна модель тендерного змагання.
«Наявність сертифікату підтверджує, що студент був активний у навчанні, а це є ще одним доказом правильного вибору для роботодавця, – відзначає Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. – Сертифікати, підробітки, соціальні проекти і та інші активності допоможуть студенту швидше знайти перше місце роботи. Тому ефективна та довготривала співпраця КНЕУ з МАМІ корисна як для організаторів так і для учасників освітньої програми Customer Experience».